About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Sunday, July 24, 2011

Tunnista, et sina ise oled vastutav selle eest, kuhu oma eluga jõudnud oled .

Wuhuuu, sain endale Veeralt sünnipäevaks tagantjärgi Esprit'i lõhna. Ma olen täitsa rahul ja ei kurda.


Laupäeva õhtul olin ma mõned tunnikesed üksi ja otsustasin elu mugavaks teha. Võtsin läpaka ja ühendasin selle suure telekega nii et ekraan oli tv peal. Logisin msni sisse ning paari minuti pärast sealt välja, ei olnud kohe tuju seal olla ja oma õhtut raisata nii tuligi mul tuju vaadata mingid saadet või filmi, mul ei olnud ühtki filmi mida näinud poleks otsustasin saate kasuks.. vaatasin kättemaksu kontori juba 2 osa sain vaadatud kuni mu telefon helises ja mu 3 osa jäi pooleli. Helistajaks oli Triin kellega rääkisin 1 h ja 6 min'i. Vahepeal panin talle muusikat ja muidu rääkisime maad ja ilmad maha. Kõne lõppenud ja kell oligi juba pool 12 öösel. Vaatasin oma osa peaaegu juba lõpuni kuni tulidki teised koju..mis mul ss muud üle jäi kui oma juhtmed kähku välja tv tagant tõmmata, jooksuga välisukse lahti teha ja läpakaga lauataha minna. Varsti läksin magama ja vihma sadas ja sadas mu aknale.
Ärgates pühapäeval tuli mu kõne isalt kes soovis mullle head NIMEPÄEVA! neid soovijaid tuli päevapeale 4, sest see pole ju mistähtis sündmus. Edasi läksime Päide kus ma alguses toksisin kive, hiljem tegin tolmuimejaga auto puhtaks, tegin kõigile süüa ja kohvi, mängisin Tupsuga(naabrikoer ja ma panin talle kiiruga selle nime niikaua kui ta minujuures oli) Temaga oli ka igasugu jama. Alguses tassis ta mu palli endahoovi, siis kaevas lillepeenraid üles meil, näris oksi, räävis mu töökinda käest ja tegi muid pättusi, aga üldiselt oli ta armas! :) Kõik tööd tehtud istusin ma puupakule ja mõtlesin kõigest, kõigest sellest....
Tuleb olla piisavalt iseseisev, et lubada endal olla mina ise; piisavalt vaba, et olla kellegagi seotud; piisavalt julge, et tunnistada oma hirme ja piisavalt tugev, et näidata välja oma nõrkusi.Edu tuleb tavaliselt nende juurde, kellel on liiga kiire, et seda otsida. Naudi alati seda aega, kui ootad midagi äärmiselt tähtsat, sest niipea, kui see kätte jõuab, on see ka läbi. Õnn on liblikas, mida taga ajades kunagi kätte ei saa, kuid kui istud vaikselt, tuleb ta ise sinu juurde.



Kessu (:

No comments:

Post a Comment