About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Friday, July 22, 2011

Naised ei tohi üksi jääda,sest naised ei oska üksindusest rõõmu tunda





















Ärge kunagi jätke ütlemata seda, mis on oluline ja mida te tõeliselt tunnete. Paljud meist teevad selle vea, et ütlevad "Ma oleksin pidanud ütlema..!" aga nad ei ütle ja nad ei ole seda varemgi teinud. Meie mõtted ja tunded on meie omad ja need on tihti suundatud teistele.. Enesevaenulikkus on see kui me hoiame enda teada asju, mis võivad meile olla olulised ss kui me seda välja ütleme.. ja valehäbi on see, kui me jätame ütlemata oma tundeid, mis on suunatud kellegile.
Nii palav ja päikeseline on õues, et ma lihtsalt ei suuda olla toas ega õues, vaid otsin igatvõimalust kus saab veega kokku puutuda ja vees liguneda..mõõnus! See ongi see õige suvi kui sa tõused hommikul üles vaatad välja ja inimesed on lühikeste pükste vääl kõigil õhukesed riided seljas ja lõbutsevad. Hommikul aga jjõin  kohvi ja sõin pannikaid, ning liikusin Rakvere õe ja vennaga. Igakord kui ma oma jala autosse tõstsin tabas mind saun.. saun mille kraadid olid üle 100000000000 vist ..jube :d . Linnas toimetused tehtud liikusime Päide natukeseks ja ss koju. Tiiaga(õega) hakkasime filmi vaatama nimega " Free next days " ja nüüd edasi ei olegi midagi teinud. Aaa üks hea asi veel et wuhuu ma jään 4 h üksi koju nüüd.. hea muss, tv ja arvuti jagavad minuga neid tunde. Nüüd tvst kättemaksukontorit vaatama ja edasi vaatab mis teen.

Kessu :)

No comments:

Post a Comment