About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Thursday, July 14, 2011

Suur leek sütib pisikesest sädemest.


Wuhuu, Hommikul käisin muskadega Viitnal ujumas ja värkki ja edasi tulin koju. Õhtul läksin triini poole kus istusin mari ja triiniga lõkke ääres mis me kõik koos üles panime. Nii mõnus oli kõigest rääkida ja lihtsalt olla see kes sa oled. Sussitasime leiba ja saia kaa.. missest et need natukene ära kõrbesid. Mõnus muusika ja hea seltskond. Unistasime ja unistasime, kuid südames ma tean et kõik mida ma unistan ei saa kunagi täide vist.. see ei saaks normaalne lihtsalt olla, sest mu unistused on meeletud. Rääkisime muredest ja rõõmudest, kurbus ja rõõmuhetkedest... nii chill oli see. Muusika oli nii fakking hea seal kõigejuures. Supersuper.. hiljem saatsid maru ja triin mind haljala tiigini jja edasi lippasin üksi koju et jumalapärast ment mind kinni ei peaks. Aga ei ilusti sain koju ja päevaga olen väga rahul. Mari kaameraga tegime ka piltte ja need panen ka siia blogisse ka üles aga järgmine nädal kui mari alles koju läheb ja ma pildid kätte saan. Niiiiiniiiiiiii palju heasid pilte selle ühe päeva jooksul.. seff. Aga homme lähen ma üksi rakvere shoppama ja hiljem päidesse sest sugulased tulevad külla sinna. Sellest päevast teen ka piltte ja hiljem kirjutan mis ma sain ja mis kõik igalpool juhtus ja toimus. Nüüd ma suht unine ja varsti lähen oma sooja ja pehme tekkialla .. kas pole mitte hea? muidugi on. Kuid ma ei taha ültse arvutsit ära minna sest powerist tulevad head laulud ja msnis on vägev teema kõigiga. Nüüd aga ma lõpetan ja homme jätkan.

Sau , kessu !

No comments:

Post a Comment