About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Monday, July 11, 2011

Suvi-see sõna ütleb rohkem kui miski muu siin maailmas.









Ma vaatan maailma oma ümber teistmoodi kui keegi teine.
Täna käisin Triiniga Võsul ujumas, vesi oli soe ja päevitada sai ka isegi natukene. Mõtlesime peale ujumist ja kõikke minna ss lihtsalt jalgupidi vette ja panime veel pluused ka selga, kuid ma ei suutnud olla normaalne ja sealt välja tulles olid meil mõlemad särgid märjad ja naeratus näol.
Elu on päike, mis tõuseb ja loojub. Elu on küünal, mis särab ja kustub. Võivad teed küll lahku viia, Laine kanda kaugele. Aga mälestus viib sinna, kus kord koos me olime.:)

Ära karda elada, ära karda eksida, ära karda haiget saada, sest kõik see on loomulik. Me tahame elada nii, et kõik oleks alati korras, et me alati naerataks, et me ei tunneks kunagi valu,
kuid see on kahjuks võimatu. Aga me alati võime proovida teha õnnelikuks neid,kes on meile kallid,neid kellest me hoolime ja keda me armastame. Meie seltskond tuleb ja läheb ära,kuid meie südames alati jäävad ainult need, kes on meile tõesti tähtsad.Just nemad annavad meile jõudu, et edasi liikuda ja elada.Ja vahet pole kas sul on elus selliseid inimesi üks või viis,kuus või seitse.. Oluline on see, et on olemas keegi, kelle nimel sa elad ja oled nõus üle kõiki raskusi elama.Pea Alati Meeles, Et Sa Ei Ole Kunagi Üksi, On Alati Olemas See, Kes Vajab Sind Ja Kes Sind Armastab!

Kessu ;)

No comments:

Post a Comment