About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Tuesday, July 5, 2011

SÜNNIPÄEV (G)


                                                            Rohkem kui kärjes mett,
                                                            rohkem kui järves vett.
                                                            Rohkem kui seebis mulle,
                                                            soovin õnne sulle !

Lõpuks tuli see 4 juuli ära . Ma arvasin et ma ei suudagi seda ära oodata aga hommikul kui üles ärkasin sain aru , et lõpuks ometi on see käes. Täiuslikke inimesi pole olemas, aga näed, sa ju eksisteerid. (see lause on mõeldud tüdrukule nimega triin , kes tegi mu sünnipäeva nii õnnelikuks kui ta jooksis mulle vastu , kallistas kõvasti ja ütles kolm ilusat sõna .. Palju õnne Kessu! Ta on nii armas , hah sõbrad .. ta kinkis mulle ühe imeilusa kella sest ma olen ammu endale kella tahtnud ja veel sain ma isetehtud kaardi , suurepärane oli see . Pildid nendest kahest asjast on all pool . Veel sain ma emal sünnipäevaks 2 pluuset ja musta värvi mantli.. see oli mõtetu kink . Issilt sain ma 30 euri , 3 kuud tagasi 6200 krooni maksva telefoni ja laupäeval toimuva sünnipäeva peo toidu ja kõige muu eest hoolitseb ta ...  vott see oli kink :) Aga esmaspäeval ma rohkem midagi muud ei teinudki kui veetsin aega sõpradega ja võtsin päevast mis võtta andis .
Pildid triinilt tehtud sünnipäeva kingist :



Kallis Kessu ,
 Leia keset oma sünnipäeva lõbu ja kära mõni vaikne hetk, et vaadata tagasi möödunud aastale ja tunda uhkust kõige üle, mida sa selle aasta jooksul korda saadsid .
Palju õnne sünnipäevaks !
           ♥ sind !
                    Triin : )
                          04.07.11
*Nüüd saame koos kinno minna ja vaadata filme, mis on alla 14a. keelatud . :)


 (L)kessu.

No comments:

Post a Comment