About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Tuesday, July 26, 2011

Tulevik algab meist!

Hommik algas kell 8 ja minujaoks väga vara. Ma olin ikka veel nii unine aga üks minu pisimusi (poolõe laps Viki) tuli mu voodi peale kargama ja tahtis et ma talle lokke tegema hakkaks. Mis mul ss muud üle jäi kui ma seda talle juba eile lubasin..kuni reedeni on ta meiepool. Pilt musist all. Ajasin voodist välja ennast, ajasin voodist välja ennast ja vahvlikate tegemine võis alata. Kell 9 ma sellega lõpetasin ja jooksin kiiruga Haljala kooli juurde kus ootas mmind mu issi. Käisime rakvere vahel toitu viimas igasusustesse ametimajadesse ja edasi läksime Mahusse. See on mere rannik Ida-Virumaal. Panime toidu maha mmis me sinne pidime viima ja liikusime natukene ka rannas ringi ja nii jälle tagasi rakvere, vinni ja Haljala. Koju sain kella 1500 aeg ja edasi pidin vikiga tegelema. Õhtu poole hakkas ilus ja palav ilm muutuma. Pilved tõmbusid kokku poole ja tiirlesid ja tiirlesid siin Haljala üleval..kuni lõpuks hakkas äikest lööma, tuul muutus suuremaks ja vihma aina sadas ja sadas..nagu Monica ainult vihmaga. Asi kestis 1-2 tundi ja ss läksin ma martti ja kareliga õue. Nali ja kinu sai, sest ega nendega ei möödu pääevagi kui nad ei naeraks ega lollitaks..nii lõbusad ja head sõbrad :). Pärast olime maja ees mul ja mölutasime üksteise peal..nii oli soe ka minuarust:D. Kareli kella kandsin ka ja palumise peale sain ka selle tänaseks õhtuks ja ööks endale, nüüd on see mul ka käepeal.



                                                                     Aknast väljavaade (Y)


                                                                           HILJEM..

Viki musi :)

Naerata maailmale ja maailm naeratab vastu. ,
kessu :)

No comments:

Post a Comment