About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Sunday, July 17, 2011

mõõnus .

Käsmus




                                                                             Haljala

Eesmärk on see, mis annab elule tähenduse. - Täpselt nii.
Laipäeval käisin Käsmus Jan Uuspõllu etendust "Isa" vaatamas. Terve aeg sai naerda ja juttu rääkida, väike perekonna üritus mis lõppes kell 12 öösel ja hakkas kell 20.00 . Täna hommikul ärkasin kõnual ja peale seda lihtsalt olin, olin kodus ja vaatasin tvd, koristasin ja sättisin ennast õue minekuks. Kell 3 ma ss liikusingi Triini ja Mariliniga suurede bussijaama sest maru läks Tallinnasse. Nii saatsime ta ss ära ja liikusime ise minupoole kust edasi läks Triin koju. Pärast läksin Kareli ja Marttiga ka välja.. nii naljakad tegelased on need.. koguaeg naera ja mida kõikke veel. Niiiii hea :).
Homme mdea mis ma veel teen, plaanid tulevad järsku. Niiet sinna kus kutsutakse sinna maka lähen !

Kessu , tada .:)

No comments:

Post a Comment