About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Friday, July 29, 2011

Elu on ilus.


Kaks päeva on olnud juba vihma ja tormi ja tänu sellele pole ma korralikult bloginud vahepeal. Terve nädal olen hommiku poole käinud issiga Rakveres kaasas ja nüüd ongi reede ja viimane päev oligi täna. Eile olin üksi kodus ja nautisin muusikat ja taevast alla sadavat vihma. Täna õhtul olen ma kodus ja puhkam homseks välja, sest homme lähen ma Viljandisse ja tulen sealt alles pühapäeval tagasi.. kõik mis seal on kirjutan ma pühapäeva õhtul või esmaspäeval siia!

Mina :





Kristiina :)

No comments:

Post a Comment