About Me

My photo
Mul pole silmad sinised, nagu taevas. Mul pole juuksed sädelevad, nagu merineitsil. Mu iseloom pole selline, nagu sooviksid. Ma pole viisakas, nagu võiks. Ja ma ei hakka ennast muutma, et olla keegi, keda ma pole ja et meeldida kõigile. Olen õnnelik selle üle mis mul on, olen leppinud sellega mida mul pole. Olen valesti käitunud, olen püüdnud seda heastada. Olen teinud vigu, olen vigadest õppinud. Olen rõõmu tundnud, olen kurbust kogenud. Olen haiget saanud, olen haiget teinud. Olen võitnud, olen ka kaotanud.. Ära usu mu ilusaid sõnu , enne kui pole näinud tegusid . Ära usu mu süütuid silmi , enne kui pole neis näinud pisaraid . Ära usu mu meelast naeratust , enne kui pole näinud mu mossis suud . Ära usu kõike , mida minust räägitakse , enne kui pole ise mind tundma õppinud.

Friday, July 15, 2011

okokok .

Eelmiste päevade pilte mis on mminutelefoniga tehtud, mari omad tulevad hiljem siia. :)







Täna käisin siis põhjakeskuses kus proovisin ma mingi 15 paari ujukaid ära vist, leitsin selle sobiva ka aga kahtlesin et äkki on ikka kesklinnas ilusamad ja nii ma liikusingi jala sinna poole. Muusika oli minuga ja tuul vuhises kõrvus. Läksin linna jõudes N- kaubamajja ujumisosakonda ja seal olidki täpselt need mida ma otsinud olen.. need ileilusad kollased ujukad(L). Raha oli selleks ajaks mul juba normaalselt niiet valisin seda mida tahtsin. Vaatasin kella ja kiirustasin bussipeale, aga mitte Haljala vaid Vinni. Isssi ütles ka mulle et on ilusad ujukad ja hea ost, ss oli mu tuju kohe mega aga edasi see muutus. Paar kõnet ja tuju oli niii sitt, isa peale olin ka vihane ja kell aina lähenes 16.20'le. Niii astusin turris olekuga toauksest välja lausudes, " Sa ei saa mind kätte kuna ma lülitan telefoni välja " .. ja nii ma peaaegu tegingi, võtsin telost sim kaardi lihtsalt välja ja lõlitasin uuesti sisse.. nii sain ma muusikat kuulata. Edasi olingi juba rakveres ja selveris. Pärast bussijaama ja bussipeale kus olin ma siimuga. Õhtul veetsin aega triini ja mariga filmi vaatamas.. nii keeruka sisuga olid need(õudukad) ja koju sain alles kell 1 öösel. Nüüd siin kodus arvutis ja loodan et homme on ilus ilm. Kui ei ole olen ma väga vihane -.- !
2 Pilti tänasest :)

Kessu tipsu.

No comments:

Post a Comment